TERAPI DER NÅR HELE VEJEN RUNDT

Reikihealing

Hvad er Reikihealing?

Reikihealing betyder universel livsenergi, og har sin oprindelse

i Japan. Denne form for terapi bibringer energi og velvære og forstærker immunforsvaret. Den tilfører livsenergi til kroppen

og lindre ofte smerter og formindsker stres mm. Reikihealing fjerner de blokeringer kroppen måtte have og sender energien derhen, hvor kroppen har brug for den.

Healing, enten det er Reikihealing eller andre former for healing, er en behagelig måde at opnå indre ro og balance. Reikihealing er en god måde at løse en konkret problemstilling, som man gerne vil ændre og få indsigt i, eller det kan være en effektiv afstresser og en selvforkælelses oplevelse.

Hvordan foregår en behandling i praksis?

En behandling foregår på den måde at du, igennem en dybdegående samtale, beskriver det konkrete problem og derefter ligger dig på briksen. Behandlingen foregår gerne med et tæppe over sig. Der vil være dæmpet musik og velduftende olier, som hjælper til afslapning. Dernæst placere jeg mine hænder på udvalgte områder af din krop, og begynder at kanalisere livsenergi videre.

Du bliver ofte meget afslappet under behandlingen, da energierne arbejder dybt, både på det fysiske og psykiske plan, retter op på dit energifelt og styrker krop og sind.

Hvilke lidelser kan Reikihealing afhjælpe?

Reikihealing er alsidig, kraftfuld og effektiv og kan være en stor hjælpe til stort set alle sygdomme og tilstande.

Reikihealing har god effekt på lidelser som:

• Stressrelaterede problemer
  • For højt blodtryk
  • Spændinger
  • Hovedpine
  • Mavelsmerter
  • Ledsmerter
  • Kredsløbsproblemer
  • Psykiske problemer
  • Nakke/skulderproblemer
  • Angst og fobier

Michaelsen helhedsterapi Tlf: 25 76 70 65 - Mail: britta@klinikforhelhedsterapi.dk